Winkelwagen:

0 item(s) - € 0,00
U heeft geen producten in uw winkelwagen.

0

Welkom bij de FireSense webshop

Klantenservice

  • Verzending en levering

    Wanneer u uw order op werkdagen vóór 15.00 uur hebt geplaatst, en het artikel op voorraad is heeft u uw bestelling de volgende werkdag in huis!
    Is het artikel niet op voorraad? Wij kijken dan graag voor u wanneer u het wel zo snel mogelijk in huis kunt verwachten.

  • Retourneren

    Bent u niet tevreden over het door uw gekochte product? Geen probleem! Binnen 14 dagen na ontvangst van uw gekochte product, kunt u het product retoursturen!
    In het kader van de wet "Kopen op Afstand" heeft u als consument bij het doen van aankopen via internet recht op een 'afkoelingsperiode' van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van redenen, waarbij u wel zelf de porto kosten voor het terugsturen moet betalen. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending, ons advies is dan ook dit aangetekend te doen.
    Verder is het van belang dat indien redelijkerwijs mogelijk, het product compleet en ongebruikt is en in de oorspronkelijke verpakking zit. Producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.
    Wanneer producten beschadigd/incompleet zijn, kunnen wij hiervoor geld in mindering brengen. Bij niet verkoopbaar is dat 100%.

    Voorwaarden retourzending artikelen
    Producten dienen goed en degelijk verpakt retour gestuurd te worden inclusief de oorspronkelijke aankoopnota. De producten mogen niet geactiveerd of gebruikt zijn. Complete verpakking dient aanwezig te zijn. Verzegelingen mogen niet verbroken zijn (van bijvoorbeeld software).
     
    Stappenplan retourzendingen
    Wilt u gebruik maken van de retourregeling? Dan vragen wij u het op de volgende manier te doen. Zo kunnen wij de retourzending zo soepel en snel mogelijk afhandelen. Geef bij de retourzending duidelijk aan wat er moet gebeuren (omruilen voor een ander artikel of aankoopbedrag crediteren).
    Als u het ontvangen artikel wilt omruilen voor een ander artikel, dan ontvangt u zo spoedig mogelijk een e-mailbericht van ons met verdere informatie.
    Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten, binnen 30 dagen na ontbinding terug op uw bankrekening, afhankelijk van uw wens. Gebruik hierbij ons Retourformulier. De kosten voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening.

  • Bestellen

    Bestellen via onze website gaat snel en gemakkelijk. Ons bestelproces bestaat uit een aantal duidelijke stappen.
     
    Selecteer je producten
    Met de knop “in winkelwagen” voegt u een artikel toe aan uw winkelwagen. Wilt u meer stuks van hetzelfde artikel bestellen, klik dan nogmaals op de knop “in winkelwagen”.
    Heeft u zich bedacht? Klik dan op het kruisje om een product te verwijderen.
    Klaar met winkelen? Klik dan op "bestellen".   
                
    Voer uw adresgegevens in
    In het scherm "uw gegevens" kunt u uw inloggegevens invullen, een account aanmaken of kiezen voor de optie om de bestelling te plaatsen zonder account aan te maken.  Als u al bent ingelogd kunt u uw gegevens controleren. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van uw bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.
    Alle gegevens ingevoerd? Klik op "Kies je verzend- & betaalmethode".

    Kies uw betaalmethode
    Kies iDeal (voor internetbankieren via ABN Amro Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS bank, ASN Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers);
              
    Bevestig uw bestelling
    In deze stap krijgt u een overzicht van uw bestelgegevens. Klopt alles? Dan kunt u de bestelling afronden met de knop "bestelling plaatsen en betalen". U wordt dan veilig doorverbonden met SISOW, de betaalservice van FireSense.
                
    Orderbevestiging
    Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan contact op met de FireSense Klantenservice.